Re: 1 dysk wykrywa inny nie???

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 23:22:45 MET DST

> zasilacz to jakis CWT max 235W :) (w kompie jest tylko to co potrzebne do
> odpalenia ) w ogole to wymienialem plyte gl. z ECS k7vza na ABIT
kt7a-raid,
> bo byly z nia problemy np. nie moglem zainstalowac (i wystartowac z innego
> dysku) systemu, mam 2 cdromy i zaden nie chcial sie bootowac (wczesniej
> wszystko bylo dobrze). W swoich czasach to komp. chodzil dobrze z tym
> dyskiem na plycie ECS. Po wymianie plyty wygalda ze wszystko jest dobrze
> oprocz wykrywania tego jednego dysku. Watpie zeby to byl zasilacz, no ale
> wiem ze zasilacz i tak musze wymienic.

heh, zamienilem plyty no i przez jakis czas dysk sie odpalal, zdazylem
zainstalowac system potem jeszcze go wyjmowalem no i teraz znowu jest
sytuacja identyczna jak przed zamiana plyt. Zastanawiam sie czy czasem nie
mam zasilacza walnietego w obudowie (?) bo ten zasilacz (jak wyzej
napisalem) to jakis staroc, ale kiedys wszystko dzialalo.