Re: 1 dysk wykrywa inny nie???

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 09:43:21 MET DST

> To ja już chyba klasycznie: jaki masz zasilacz?

zasilacz to jakis CWT max 235W :) (w kompie jest tylko to co potrzebne do
odpalenia ) w ogole to wymienialem plyte gl. z ECS k7vza na ABIT kt7a-raid,
bo byly z nia problemy np. nie moglem zainstalowac (i wystartowac z innego
dysku) systemu, mam 2 cdromy i zaden nie chcial sie bootowac (wczesniej
wszystko bylo dobrze). W swoich czasach to komp. chodzil dobrze z tym
dyskiem na plycie ECS. Po wymianie plyty wygalda ze wszystko jest dobrze
oprocz wykrywania tego jednego dysku. Watpie zeby to byl zasilacz, no ale
wiem ze zasilacz i tak musze wymienic.