Re: Grafika do starego kompa do filmow

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 21:32:55 MET DST

> Jest stary komp, ktory ma sluzyc do ogladania filmow.
> Plyta Asus P2B-VE, Celeron 366, RAM 64MB
> Karta grafiki ATI 3D Rage II na PCI.
>
> Szukam do niego nowszej karty grafiki na AGP, zeby plynnie odtwarzal

Próbowałem na czymś takim odtwarzać filmy - nowsze nie chciały chodzić.
Pomogło podkręcenie procka do 411 MHz, ale i tak nie wszystkie chodziły.....
W końcu sprzedałem płytę z prockiem - i to było chyba najlepsze rozwiązanie.
Też próbowałem z kartą M64 - mam ją do dziś i przeklinam ją :-).
Reasumując - lepiej kupić szybszą płytę i procek - a divixy nawet na PCI
pójdą.

Pozdrrr... Reksio