Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 19:12:11 MET DST

Użytkownik "leo" <got@no.email> napisał w wiadomości
news:cfaumt$1nr3$1@news.mm.pl

> To bylo 2 tygodnie temu, sprzet wygladal na srednio-uzywany.

Ale chyba nie uważasz wszystkich wypowiadających się dobrze o LCD za
niedowidzących? Skąd w tobie takie skrajne opinie... przecież wystarczy
obejrzeć kilka popularnych modeli z obecnej oferty w zakresie cenowym do
2500 zł, żeby stwierdzić, że to co napisałeś jest nieprawdą. Panele z
cechami takimi, jak wymieniłeś, to już historia...

/odpowiadając zmień px na pl/