Hecules 8500 LE i pionowe paseczki w 2D...

Autor: Roman Sąsiada <katoda_at_CUT-THIS.poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 15:37:56 MET DST

... a w 3D to już masakra :-(
Od razu po włączeniu komputera, już na startowym ekranie BottMagica
widać pionowe, różnokolorowe paseczki, towarzyszące również kursorowi..
Potem już jest tylko gorzej. WinXP działa w rozdziałce 1024x768x16bpp
tylko na sterach M$, próba zainstalowania Catalystów kończy się
zawieszeniem systemu w trakcie wchodzenia w tryb graficzny.
Objawy nasilają się w trybie 32bpp.

Czytałem grupę, googlowałem, w wątku o Radeonie 9100 padły dwie opinie:
1. pada karta - podobno była felerna seria Hercków
2. pada zasilacz - zdecydowanie częsciej spotykane zjawisko.

Karty nie kręciłem, zasilacz to Fortron bodaj 350W, karta działała
prawie 1,5 roku bez problemów, kreseczki pojawiły się jakiś tydzień temu..
W pudle siedzi jeszcze Celek Tualatin 1,1@1,5 GHz (FSB 133 MHz), DVD,
nagrywarka, 2xHDD (8 GB 5400 RPM i 40 GB 7200 RPM), SB Live.

Spróbuję umówić się z kumplem, maniakiem dobrego sprzętu, coby Hercka
wsadzić do jego cud-maszyny z milionwatowym markowym zasilaczem i
zobaczyć co się wtedy stanie.

Mam pytanie do osób (o ile takie są) które miały taki problem o krótkie
info, co było przyczyną.

Pozdrawiam

--
Roman Sąsiada