Re: LiteOn SOHW 812 s

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 14:52:29 MET DST

Użytkownik "Volus" <volus@no_spam.post.pl> napisał w wiadomości
news:4118ba16$1@news.home.net.pl...
> Tak dzieje się na płytach DVD-R eProformance
> (słyszałem że są bardzo dobre) i na DVD-R Vobis (wcześniej nagralem 3
takie
> bez problemów), innych nie testowałem bo nie mam.
zmien informatorow - wiele slyszalem o padaniu tanich nosnikow - ale w
domowej praktyce jeszcze nie spotkalem(nagrywam na verbatimkach, akoss, a
ostatnio na tdk) - ale z pudelka eProformance padly 3 w ciagu ok 2 miechow,
reszte wyrzucilem bo wole miec pewnosc ze nagrane dane beda tam za 2
tygodni..

--
pozdr
  t_harry