Re: Flash Drive

Autor: mp <pim11_at_op.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 14:51:36 MET DST

Użytkownik "maniakati" <ati@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cfac3k$a67$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "mp" <pim11@op.pl> napisał w wiadomości

> nie
> Pozdrawiam
> może stąd zassij:
> http://www.pendrive.pl/index.php?act=sterowniki

Hmm...sciagnalem i nic. Wszystko sie instaluje, nawet znalazłem chyba
producenta(przynajmniej wyglad tam tak jak moj). Ale producent sie nazywa
TALENT a ja widze go pod XP jako TAIENT-nie wiem czy to taka roznica jak
miedzy adidas a adibas? W kazdym razie instaluje, a jak podlaczam Flash
Drive to znow mi system wykrywa nowe urzadzenie i za groma zadne sterowniki
mu nie pasuja...Co robić?
Pozdrowienia