Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 14:21:19 MET DST

Jacek Maciejewski wrote:
> IMO wciąż LCD dla snobów i bogaczy. Zbyt wiele wrodzonych,
> nieusuwalnych wad wad (złe piksele, zmiany obrazu w funkcji kąta
> widzenia, smużenie, kłopoty z kontrastem i równomiernością jasności,
> złe oddawanie kolorów itd).

Bez przesady. Mój stary, 3-letni Miro nie ma ani jednego bad-pixela, obraz
wygląda tak samo pod każdym kątem z wyjątkiem granicznych, z kontrastem i
równomiernością jasności również nei ma problemów, pozostaje lekkie
smużenie... ale w codziennej pracy to nie przeszkadza. W nowych LCD i z
tym nie ma problemu.

k,