Chlodzenie GFX

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 09:34:52 MET DST

Witam

Poszukuje wentylatora (zaczyna juz czasami halasowac a przesmarowanie na
dlugo nie pomaga) do swojej karty GF 4 4200ti Leadtek A250 i tu jest wlasnie
problem , poniewaz jest to nietypowa z lekka konstrukcja chlodzenia, potezny
radiator z dwoch stron karty + ten nieszczesny wentylator bardzo nietypowy,
chcialbym taki sam kupic aby nie psuc wygladu karty. Poszukiwalem w sklepach
z elektronika i nic troche lepiej w komputerowych ale w jednym sklepie
twierdza ze jak wylacze wentylator to i tak bedzie karta dzialac ale ja nie
wierze sprzedawcy. Znalazlem cos takiego jak
Arctic Cooling VGA Silencer Rev.3 ale nie ma on radiatora na druga strone
karty. Producent mi nie odpisuje na moje zapytanie. Jak nie znajde to po
prostu zamontuje wentylator 12 cm wyciagniety z Apple ale bede musial
kombinowac (taki w ksztalcie slimaka), z drugiej strony Apple bardzo
pozadnie robi swoje komputery :) . Jesli ktos wie z was gdzie takie cudo
zakupic to prosze dac znac.

Pozdrawiam
Mirek z Lublina