Re: zmiana MAC adresu ??

Autor: pepe <pepe_81_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 03:30:13 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:cf95p5$cub$1@news.onet.pl...
> Osoba podpisana jako pepe <pepe_81@o2.pl> w artykule

> Bredzisz.

Ty ??

> Masz to we właściwościach karty sieciowej. Zakładka "Zaawansowane",
> pozycja Network Address. Leń!

spoko tylko trzeba się torche zagłębić w tą tematyke aby odpowiadaćw ten
sposób i do tego krytykować innych... nie chodzi o zmianę do czasu restartu
(choć fakt nie wposmniałem o tym, ktos idąc na łatwizne pomyśli właśnie tak
jak Ty), tylko stałą zmiane.. i nie każda karta przyjmuje choćby tą zamiane
MACa o której tak dumnie piszesz...

Pozdrawiam