Zdurniałem...

Autor: Leon <mariuszlonca.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 21:11:23 MET DST

1. ntg/ Dzwoni do mnie admin sieci osiedlowej grzebiacy w kompie i prosi o
hasło na admina do xpkaprof. Podaje mu i on mowi ze nie pasuje. Po restarcie
konta nie ma, za to jest konto Administrator nie chronione hasłem. Na tym
koncie poinstalował stery do kartylan. Po 10 dniach wrocilem i konto
poprzednie (na ktore gosc nie mogl wejsc) było i oczywiście hasło ******
pasowało.
   Spotkaliście kiedyś sie z tym ze konta samo przez sie nie dziala, haslo
nie pasi, czy jakies inne czary? Bo raczej gosc nie jest takim durniem zeby
haslo pomylic?
   Czy jak po n próbach logowania na konto adm zostaje ono blokniete na t
minut, to czy to normalne, ze pojawia sie konto administratora bez hasla?
To po co hasla?
2. W tym samym kompie nie chodzi siec. Pod moja nieobecnośc (przed wyjazdem
dzialala) gosc od sieci przeinstalowal karte 2 razy i nic. Ponoc sprawdzil
skretke podpinajac swoj laptop i smigalo. Ja zainstalowalem karte jeszcze
raz i niby wszystko ok, ale sieci nie ma (upłynął limit żądania :( ). karta
jest do d... bo jej nie ma (integra).
   Możliwe że system ja poprawnie zainstaluje, a ona nie wysyla i odbiera
danych?Nie chce niepotrzebnie o...ć gościa w makroCash&Hash, a ponoc mam
jeszcze jakas tam rekojmie czy cos.