Radeon 9600se & ECS K7VZA rev. 1.0 (problem)

Autor: Kuba K. <cube-ktz_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 12:32:56 MET DST

Witam

Mam problem, kupiłem dziś kartę HIS RADEON 9600SE i niestety, nie działa
:( Podejrzewam moją płytę główną która obsługuje AGP x4, no ale w sumie ta
karta ma AGP x4/x8.
Dotychczas posiadałem GeForce 256DDR i miałem zawsze problemy z
wystartowaniem kompa. Monitor nie chciał się włączyć, dopiero po jakimś
czasie jak wszystko ostygło (wtyczki powyciągane z prądu) włączał się komp.
Teraz nawet po ostygnięciu moja nowa karta nie chce działać:(
Czego to jest wina? Monitor wymieniłem już dawno, bo wcześniej podejrzewałem
że to wina monitora.

Proszę o pomoc.