Pytanko o SCSI

Autor: Marcin Madej <straits_usun_to_at_madnet.lub.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 11:05:26 MET DST

Mam macierz RAID zbudowaną w oparciu o compaq proliant storage rack. 5
dysków w oparciu o RAID5. Teraz chciałem 2 dyski spiąć w RAID 1, dołożyc
jeszcze jeden dysk i z 4 zrobić RAID 0+1. Czy na 1 kanale mogą być 2
niezależne RAIDy ? Kontroler obsługuje do 80MB/s i ma 16 mb cache z tego
okolo 5 jest zaangażowanych w czyste cacheowanie.

Czy jezeli uszkodzeniu ulegnie kontroler RAID utrace dane na dyskach ? Czy
jest możliwość przebudowania wszystkiego na nowym kontrolerze ? Czego się
ustrzegać zmieniając kontroler *chodzi mi o ustwienia kontrolera* po np.
awarii / uszkodzeniu ?