Re: AT do ATX ?!

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 11:05:23 MET DST

> Mam płytę i zasilacz atx i chciałbym to wrzucić do obudowy AT. Poprostu
mam

    To znowu nie takie wielkie koszty - rzędu 30 pln (w komisie) - ale też
tak robiłem :-)
Kabelek Power podłączysz do przycisku TURBO, tylr tylko że musisz z niego
wydłubać taki mały element żeby nie zaskakiwał w pozycji "włączony"
Fragment tyłu obudowy trzeba wyciąć - bo gniazda nie pasują
Jeżeli płyta jest duża - małe szanse zmieścić ją w małej obudowie. Ja wtedy
miałem fuxa, bo montowałem małe płyty - pasowały.
Przy obecnych cenach używanych obudów to nie wiem czy się opłaca, ale za to
jaka satysfakcja !!!

Powodzenia. Reksio