Re: Niestabilny tylko w grach komputer

Autor: patryk <patrykowski.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 09:29:55 MET DST

LLL <lyszer@poczta.onet.pl> napisał(a):

> system
> uszkodzona

> Chodzi Ci o zakładkę Mój Komputer\Zaawansowane\Uruchamianie i
> odzyskiwanie\ustawienia\zapisywanie informacji o debugowaniu ??
> Jeśli tak, to miałem tam wybrany mały zrzut jądra(64 kB)
> Nie wiem czy jest to sprawa grzania się karty, bo mam otwartą obudowę, raz
> nawet włączyłem nawiew na nią z wentylatora pokojowego :-D i nic nie
> pomogło. Poza tym podczas testów 3dmarka też powinna się grzać....
> Coraz bardziej zaczynam myśleć o mojej karcie jako uszkodzonej.....
> hmmm......

> [...]
ATI , te karty maja to do siebie ze niektore egzemplaze potrzebuja duzo
leprzego chlodzenia niz dal producent.
Na czesc pytania sam sobie odpowiedziales "po wlozeniu kart gf2 ok"
A co do testow 3dmark , karta moze w testach byc ok ale jezeli masz gry ktore
potrzebuja wydolnej karty to uklad bedzie sie przegzewal .
Sprobuj np. ustawic najmniejsze detale w doomie3 i odpal jezeli sie zawiesi
tzn. ze kosc pamieci na karcie jest uszkodzona jezeli nie tzn. ze jednak
chodzi o temperature.