Re: Niestabilny tylko w grach komputer

Autor: LLL <lyszer_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 09:16:05 MET DST

> automatycznie zrzucil pamiec.
> jezeli masz zaznaczone to prawdopodobnie karta Ci sie grzeje.
> jezeli nie ,to zaznacz i jezeli Ci wywali "ekran smierci" to masz
uszkodzona
> karte.
>
> --
Chodzi Ci o zakładkę Mój Komputer\Zaawansowane\Uruchamianie i
odzyskiwanie\ustawienia\zapisywanie informacji o debugowaniu ??
Jeśli tak, to miałem tam wybrany mały zrzut jądra(64 kB)
Nie wiem czy jest to sprawa grzania się karty, bo mam otwartą obudowę, raz
nawet włączyłem nawiew na nią z wentylatora pokojowego :-D i nic nie
pomogło. Poza tym podczas testów 3dmarka też powinna się grzać....
Coraz bardziej zaczynam myśleć o mojej karcie jako uszkodzonej.....
hmmm......