Re: napięcia w cdromie

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkacWYTNIJ_MNIE_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 03:23:30 MET DST

Dnia 04-08-09 01:44, Użytkownik Quick napisał:
> Są standardowe +12v , +5v i masa. A nie lepiej wykożystać jakiś stary
> zasilacz AT. Wyjdzie o wiele taniej niż montowanie zasilacza specjalnie do
> CD-romu. Zasilacz AT mozna kupić z drugiej ręki za 15-20 zł.
> Q.

Są - to wiem!
Ale np. w googlach doczytałem się, że w starszych cdromach do
odtwarzania płyt audio napięcie 12V nie było potrzebne (teraz już raczej
jest, do sterowania silnikiem "kręcącym"). O taką informację mi chodziło.

Taki zasilacz nawet mam, i teoretycznie spełniłby wymagania, ale chcę to
zrobić ładniej :)

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk