jak przeniesc sygnal dolby digital na aplituner 5.1 z sb0060?

Autor: <swiruszgrywus_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 02:57:30 MET DST

Witam, mecze sie juz sporo czasu, zainstalowalem sobie nawet takie cudo
jak kx project i dalej to samo mam, czyli:
podczas testow glosnikow i w kx mixer, sygnal dolby dyital (cyfrowe) nie
jest przenoszony na przednie glosniki i centralny, dzialają tylko
tylne. wszedzie gdzie to mozliwe jest zmionione na 5.1 kanalow.
i moje pytanko: jak uzyskac (czy w ogule sie da) sygnal z sb na
amplitunerze, aby byl rozpoznawalny dzwiek 5.1, oczywiscie odtwarzam
pliki ac3?
pozdrawiam
P.S. ac3filters rozpoznaje wielokanalowy dzwiek, badz z filmow, badz z
plikow ac3