Re: ATA czy SATA?

Autor: marcus075 <ROT13_xnejrgn_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 01:12:51 MET DST

Dnia niedziela, 8 sierpnia 2004 20:16 SB zatrzymało wroga partii. Obywatel
posiadał, i tak lewe, dokumenty na nazwisko Pajchiw. Doprowadzony na
komistariat zeznał:

> Ha! Raptor - to już inna półka cenowa!

Tylko mi wytłumacz, bo chyba nie rozumiem- po cholere pchać się w
"pseudo-SATA", jakim jest większość dysków, poza Raptorem...? Wiesz...
kupując dysk stawiam na jego wydajność, może nawet kosztem... Kosztem
właśnie. Osobiście nie widzę sensu kupowania droższego dysku, który ma to
SATA, ale jednak go nie ma...

> Niemniej dzieki za pomoc.

Rachunek poszedł na priva...;P

--
Świeży użyszkodnik Linuksa Slackware 10 - marcus075
Kontakt: GG:3585538 | Tlen: m_karweta