Re: Chłodzenie wodne

Autor: Paweł Maniawski <pawel.maniawski_at_post.pluSuNtO>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 22:28:02 MET DST

> Wasze opinie o tym chłodzeniu, jaki zestaw warto jest kupić, jakiej

> firmy na co zwrócić uwagę przy zakupie?

1. Nie warto kupować zestawów - samemu składa się chłodzenie 2 razy
taniej
2. NIE NALEŻY KUPOWAĆ CPC! Jest beznadziejnie niewydajne i potrafi się
rozszczelnić - nie mówiąc o śmiesznych wręcz rozwiązaniach.
3. Sugeruję poczytać forum.tweak.pl w dziale chłodzenie wodne.
4. Jeżeli nie chce się podkręcać procesora dla sztuki, wodne
chłodzenie jest nieopłacalne - głośniejsze od dobrego powietrznego i
więcej z nim problemów. Oczywiście jest znacznie bardziej wydajne.

Miałem 3 systemy chłodzenia wodnego - na najlepszych komponentach.
Temperatura na procesorze P4 2.6@3.2 utrzymywała się na poziomie
36*C przy pełnym obciążeniu przez 2h. Panowie... temp. 70* na CPU to
jest nieporozumienie!