Re: MP3 - problem z odtwarzaniem niektórych - prośba o pomoc

Autor: Adasio <franklyn_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 22:27:22 MET DST

Użytkownik "Sitek" <maciej_sit@gemini.net.pl> napisał w wiadomości
news:0c9d.00000646.411687ac@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> Nie wiem czy dobrą grupę wybrałem, ale może ktoś z Was potrafi mi pomóc.
> Ściągam sobie kaaza czasami mp3 i powiedzmy na każde 10 szt ściągniętych 3
lub 4
> nie działają. Owszem zaczyna odtwarzać przez chwilę (pare sekund) a potem
nagle
> jakieś piski i trzaski. Próbowałem odtwarzać je różnymi programami i w
każdym to
> samo. Dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić.

Masz prostą odpowiedź - nie ściągaj z KAZZY bo kiedyś też się nadziałem na
takie pliki muzyczne.! Dla mnie był o tyle bul, że mam Internet przez modem
a przez TP'sa nie chodzi on piorunująco szybko. Ściągaj pliczki przez inny
programik.

PS. I tak nigdy nie wiadomo co trafi się w sieci :-)

Pozdrawiam

Adam