Re: plyta Intel 2x Xeon i stary zasilacz HP. Czy moge podlaczyc?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 18:45:36 MET DST

On Sun, 8 Aug 2004 11:07:31 +0000 (UTC), "Angus Mitrowicz"
<angus_mitrowicz@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Instaluję płytę główną Intela dwu procesorową (2x Xeon). Ma ono inne złącze
> zasilania (2x12 PIN) niż standardowe ATX (2x 10 PIN) z tego względu
> podłączenie standardowego zasilacza ATX odpada. Znalazłem na sieci, że

Jeśli to jest płyta Intela a nie żadne wynalazki HP czy innego IBM'a,
to możesz podłączyć "normalny" zasilacz. ATX12V i EPS12V są
kompatybilne. Tylko znajdź taki, żeby pociągnął tą płytę. Codegenów
nie polecam ;-).

> kupować nowego zasilacza w tym standardzie tylko wykręciłem zasilacz (2x12
> PIN) z komputera HP z dwu procesorową płytą Intel Pentium pro 200 Mhz. Teraz
> nie wiem czy mogę podłączyć ten zasilacz do mojej płyty z Xeonami, czy mi coś
> czasem nie walnie?!!

> MAX POWER 200W

Tego zasilacza akurat bałbym się tam podłączyć ;-). Raz że HP (i
diabli wiedzą, czy nie jest "ulepszony" pod ich płyty), dwa - 200W to
ciut mało.

--
Pozdrawiam
  Bartek