plyta Intel 2x Xeon i stary zasilacz HP. Czy moge podlaczyc?

Autor: Angus Mitrowicz <angus_mitrowicz_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 13:07:31 MET DST

Witam

Instaluję płytę główną Intela dwu procesorową (2x Xeon). Ma ono inne złącze
zasilania (2x12 PIN) niż standardowe ATX (2x 10 PIN) z tego względu
podłączenie standardowego zasilacza ATX odpada. Znalazłem na sieci, że
najprawdopodobniej płyta ta obsługuje jakiś standard EPS-12V. Nie chcę
kupować nowego zasilacza w tym standardzie tylko wykręciłem zasilacz (2x12
PIN) z komputera HP z dwu procesorową płytą Intel Pentium pro 200 Mhz. Teraz
nie wiem czy mogę podłączyć ten zasilacz do mojej płyty z Xeonami, czy mi coś
czasem nie walnie?!!

Wartości podane na zasilaczu HP to:
INPUT:
100-127V~5.0A