Re: Budowa peceta z AMD

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 17:41:21 MET DST

Andrzej Zbierzchowski wrote:

> Od razu zaznaczę, że jestem gorącym zwolennikiem Intela i gdybym
> robił PC dla siebie to nie miałbym żadnego problemu - Intel (no chyba
> że się nie da to wtedy Intel :D )...

no comment

> Ale robię peceta dla kogoś, i
> ten ktoś chce maszynę z AMD. Co do tego, jaki to ma konkretnie być
> procesor jeszcze dojdziemy, mam pytanie dotyczące płyty, a konkretnie
> chipsetu: Co lepiej? Nforce? VIA? Coś jeszcze innego? Nie mam
> kompletnie pojęcia co który oferuje a chcę zrobić człowiekowi tak,
> żeby nie miał uwag...
> Ma na tym chodzić XP, system typowo do domu. Grafika to
> najprawdopodobniej będzie Radek 9600 Pro lub XT Z góry dzięki za
> pomoc...

Zaraz posypią sie odpowiedzi, ze najlepiej kupić płyte na NForce2, bo
jest najszybsza, ma największe możliwości do overclockingu i to
powinieneś kupić. Widze jednak, że wybrałeś stosunkowo marną karte
graficzną i na Twoim miejscu kupiłbym tańszą płyte (na chipsecie Via
lub nawet Sis) i poświęcił więcej pieniędzy na karte graficzną.
Oczywiście, to tylko w przypadku jeżeli kolega zamierza grać.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647