Budowa peceta z AMD

Autor: Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 16:34:57 MET DST

Witam.
Od razu zaznaczę, że jestem gorącym zwolennikiem Intela i gdybym robił
PC dla siebie to nie miałbym żadnego problemu - Intel (no chyba że się
nie da to wtedy Intel :D )... Ale robię peceta dla kogoś, i ten ktoś
chce maszynę z AMD. Co do tego, jaki to ma konkretnie być procesor
jeszcze dojdziemy, mam pytanie dotyczące płyty, a konkretnie chipsetu:
Co lepiej? Nforce? VIA? Coś jeszcze innego? Nie mam kompletnie pojęcia
co który oferuje a chcę zrobić człowiekowi tak, żeby nie miał uwag...

Ma na tym chodzić XP, system typowo do domu. Grafika to
najprawdopodobniej będzie Radek 9600 Pro lub XT
Z góry dzięki za pomoc...

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
"Jak Cię pisza tak Cię widzą