Re: standardowy zakres temperatury Athlona 1000mhz thunderbird

Autor: Maciej Jurkiewicz <kaczek_at_kaczek.localdomain>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 17:16:25 MET DST

On 2004-08-08, iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu@poczta.onet.pl> wrote:
> 52???? Jej! czym go chłodzisz? poważnie! ja akurat od tygodnia staram
> się zmienić wentylację na procesor i szukam czegoś odpowiedniego - ale
> moja stadardowa temperatura (Asus Probe) to 57 stopni dawniej a teraz
> pod obciążeniem wskauje mi swobodnie już na 63 stopnie! :(
>
> zero podkręcania - nic! to tylko jak Ty to zrobiłeś... :)
heheh musze przyznac ze temperatura bylaby wyzsza, ale zainstalowalem w
obudowie komputera (z tylu) dodatkowy wentyaloterk (nieiwelki bo chyba od karty
graficznej albo od jakeigos starego proca, ktory mi wdmuchuje powietrze
bezposrednio na radiator od procesora), czego efektem jest zmniejszenie
temperatury o okolo 7 stopni. Skutki uboczne tkaiego rozwiazania - nieco
wiekszy halas oraz wiecej kurzu w obudowie, no lae czego to sie nie robi dla
chlodzenia :P.
pozdr. kaczek