Re: Co powoduje nag³y restart ?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 17:13:34 MET DST

Osoba podpisana jako Bruno Ramone <ramones@op.pl> w artykule
<news:cf4v6a$23l4$1@mamut1.aster.pl> pisze:

> Hm, mam zainstalowane wszystkie oficjalne ³aty z WU, wszystko co tam
> by³o prócz Frameworka i Journala chyba, bo to mi do niczego nie
> potrzebne.

Na stronach Windows Update dostêpne s± tylko aktualizacje obowi±zkowe i
zalecane, a wiêc nie wszystkie oficjalne. Zreszt± same kryteria
kwalifikacji ³at s± w±tpliwe - przyk³adowo ³ata na du¿e dyski powinna byæ
obowi±zkowa, a jest w¶ród zalecanych.
Poza ³atami dostêpnymi przez Windows Update s± ³aty dostêpne do wyszukania
w bazie wiedzy MS przez pomoc techniczn± online (niektóre z nich mo¿na
¶ci±gn±æ ze stron MS, inne trzeba zamawiaæ) czy te¿ u producentów OEM.

> Ale zagwozdka dla mnie ten nieoficjalny SP 1.5.... na
> jakiej stronie s± takie nieoficjalne ³aty ?

Nieoficjalny SP1.5 do Win98 SE zawiera ³aty niedostêpne na Windows Update
i faktycznie jest jego uzupe³nieniem, bo wymaga np. zainstalowania IE6sp1.
Archiwum grupy pl.comp.os.ms-windows.win9x i Google Twoim przyjacielem.
http://www.google.pl/search?q=win98se+service+pack&meta=cr%3DcountryPL

--
Andrzej P. Wo¼niak  uszer@pochta.onet.pl  (zamieñ z<->h w adresie)