Re: Asus A7V266 + Athlon 1GHz

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 16:27:34 MET DST

Użytkownik "Piotr Wydymus" <motaboy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cf5c6a$he3$1@news.onet.pl...
> Gdzie szukać winnego. Płyta, czy procesor? Jeśli płyta to co kupić, gdzie
> poczytać co kupić, pod tego Athlona (do 350 zł.), żeby później móc to jako
> tako rozbudować (w 3D nie gram - w ogóle mało gram). Jeśli procesor to
j.w.
> Chyba, że da się to jakoś doprowadzić do stanu uzywalności (dodatkowe
> chłodzenie?).

moim zdaniem plyta. procesor sie ma nijak do PS/2 itp. zasadniczo procek A1+
nie jest az tak starym sprzetem, wiec istnieje duza szansa na zakup nowej
plyty do niego. jezeli uzywana, to polecam poszukac plyt MSI, Abit, Soyo,
Gigabyte - w podanej kolejnosci. Kazda z tych marek ma dobre wsparcie
techniczne, stery dostaniesz w sieci bez klopotow.

> Aha, czy jakiś tani UPS jest mnie w stanie ochronić przed tą cholerną
> różnicówką? Listwa? Jakoś nie uśmiecha mi się bieganie po ciemku po
> schodach, żeby najpier komputer z prądu wyłączyć...

Ale nie masz duzo czasu na UPSie... Listwa cie nie ochroni w ogole jak nie
masz uziemienia lub zerowania. Swoja droga ta roznicowka mnie zastanawia...
Musisz meic gdzies uplywy... raczej bym sie zastanowil nad obserwacja, w
ktorym momencie roznicowka dziala, a konkretnie przy zalaczeniu czego ona
dziala... i tam bym szukal problemu...

> Zasilacz Codegen 300W/230V

zastanow sie nad madrzejszym zasilaczem np. ModeCom GT