Aristo SMART 100 vs Acer TravelMate 290

Autor: Paweł Maniawski <pawel.maniawski_at_post.pluSuNtO>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 13:47:48 MET DST

Czy któryś z szanownych Grupowiczów miał kontakt z któryms z
powyższych modeli? Czy jest coś co powinienem wziąć pod uwagę przy
wyborze jednego z nich? Jak wygląda sprawa starzenia się baterii,
luźnych zawiasów ekranu, odpadającej klawiatury, awarii itd.?

P.S.
Podobnego posta wysyłam drugi raz. Prawdopodobnie wcześniejszy został
z nieznanych mi przyczyn usunięty (a widziałem go na liście) ...