Re: Asus P4P800-E Deluxe

Autor: Yoghurt <joghurt_at_op5P4M.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 13:43:12 MET DST

> Na to wygląda że albo nikt z szanownych grupowiczów nigdy nie miał podobnych
> problemów albo nikt nie ma takiej konfiguracji???

No to Ci mowie przeciez, ze *mam ta sama plyte* i mimo 2GB ramu *sprawdza
mi szybciutko*.

W BIOS'ie:
Boot
-> Boot Settings Configuration
--> Quick Boot
Ustaw na ennabled.

To wylaczy robienie testu. Ja mialem wylaczona, ale po wlaczeniu tej opcji
czekalem ok 4 sec az "wyliczy" cale 2048 MB ramu, a to napewno nie jest 27
sek. Mozliwe ze masz cos z plyta glowna. Zresetuj ustawienia w BIOS'ie
(EXIT->Load Setup Defaults) i jak sie bedzie dalej ladowal dluzej niz te 2
sekundy na kazde 512 ramu to idz reklamowac ta plyte bo to nie jest
normalne. Oczywiscie 2 sek przy wylaczonym Quick Boot (przy disabled) bo
przy enabled nie powinno to trwac wiecej niz 1 sek nie zaleznie od ilosci
ramu. A nie mam zas tak szybkiego procesora ktory by mi sie uporal z ta
pamiecia tak chop siup - Celeron 2400, tak ze cos tu u Ciebie bardzo nie
gra. Sprawdz moze jeszcze na innych pamieciach.

Pozdrawiam
Yoghurt