Re: projektor multimedialny.. jaki?

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 21:29:23 MET DST

> moze troche ot ale nie wiedzialem na ktora grupe poslac...
> pzrymierzam sie do zakupu projetora mutlimedialnego. ma on sluzyc do
> prezentacji szkoleniowych (tekst, zdjecia, troche multimedia).
> prezentacje beda sie dobywaly raczej w jasnych pomieszczeniach.
> chcialbym aby byl stosunkowo lekki. aha... mam na ten cel przeznaczone
> 6000zł.
> przejrzalem oferte sklepow internetowych ale nie wiem na ktory model sie
> zdecydowac... moze wy cos poradzicie. co myslicie o firmie benq i jej
> projektorze PB6100. czy warto? w porownaniu do innych firm. moze ktos
> [...]

Ja 2 lata temu kupiłem Epsona EMP-52, całkiem jasno i kontrastowo
świeci - teraz już są nowsze modele - myślę, że warto abyś się im
przyjrzał - do celów o których piszesz powinny być idealne. Testowałem
też Mitsubishi - też świetnie sobie radziły w dziennym świetle - lepiej
od 3COM'ów, choć 3COMy były droższe i wg specyfikacji miały więcej
ANSI lumenów. W praktyce dane techniczne mogą okazać się
nieadekwatne do efektów, więc najlepiej na żywo przetestować
naraz kilka projektorów.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]