projektor multimedialny.. jaki?

Autor: Przemysław C. <pc83_at_antyspam_wp.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 18:48:56 MET DST

witam,
moze troche ot ale nie wiedzialem na ktora grupe poslac...
pzrymierzam sie do zakupu projetora mutlimedialnego. ma on sluzyc do
prezentacji szkoleniowych (tekst, zdjecia, troche multimedia).
prezentacje beda sie dobywaly raczej w jasnych pomieszczeniach.
chcialbym aby byl stosunkowo lekki. aha... mam na ten cel przeznaczone
6000zł.
przejrzalem oferte sklepow internetowych ale nie wiem na ktory model sie
zdecydowac... moze wy cos poradzicie. co myslicie o firmie benq i jej
projektorze PB6100. czy warto? w porownaniu do innych firm. moze ktos
uzywa jakiegs dobrego projektora do 6000zł. bardzo prosze o pomoc.
pzdr

--
:: Przemysław C.                            ::
:: mailto pc83<at>tlen.pl or pc83<at>.wp.pl ::