Re: Celeron 2.4 DGhz-temperatura-pytanko

Autor: Reznorek <reznor_at_JEBACSPAMyourwap.com>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 20:45:22 MET DST

SEBCIO napisał(a):
> Czy temperatura Celerka D 2.4 Ghz przy nic nie robieniu wynoszaca 50 C a po
> graniui okolo 64 C jest prawidlowa?
> bo nie wiem jak juz mozna tego celerka wiecej schlodzic
> z kompa i tak juz mam zrobiony odrzutowiec jednym wiatrakiem wchodzi a
> drugim wychodzi no i oczywiscie jest tez wiatrak (oryginalny intelowski) na
> procku a szumi to potwornie

U mnie na płycie MSI 865PE Neo2-S zaraz po kupnie taki sam Celeron
wskazywał podobne temperatury. Po aktualizacji BIOSu płyty na najnowszy
średnia temperatura wynosi 53-58 stopni. Według MSI BIOS sprzed
aktualizacji pokazywał złą temperaturę. Czy teraz pokazuje prawidłową to
nie wiem, podobnie jak nie wiem jaka jest naprawdę temperatura tego
procesora. Natomiast jedno wiem na pewno: wyje jak skur...syn.

          Reznorek
  "... i hate everyone!!! "