Arkusz resetujący licznik wydruków w laserówce Brothera

Autor: Dariusz <darekzal_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 20:34:50 MET DST

  Witam
 Wymieniałem cylinder światłoczuły w drukarce Brother HL820, firma wraz z
bębnem przysłała " arkusz resetujący licznik wydruków " w raz krótką
"instrukcją" użycia. Ponieważ nie jestem blondynką i mam więcej niż
kilkanaście lat i go jeszcze nie użyłem. Arkusz ma postać folii szerokości
większej niż kartka A4, długość kilku cm i różne wycięcia. Wysłałem firmie
maila ze szczegółowymi pytaniami, ale chyba zostałem olany ( kilka dni minęło
). Jeśli ktoś używał takiego arkusza to byłbym wdzięczny za wzkazówki
dotyczące jego użycia, czyli którą stroną włożyć go do drukarki: krótszą,
dłuższą, z prawej, z lewej?
  Z góry dzięki i pozdrowienia
  Dariusz