Re: Pentium 4 2,8E HT vs AMD Athlon 64 2800+

Autor: yabadu <yabadu_lala_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 17:54:35 MET DST

Marcin J wrote:

> witam
>
> co mi (z punktu widzenia przecietnego uzytkownika) mogą dać te "64bity", a
> jakie korzysci odniesc moge z technologii HT (czy usprawni dzialanie
> komputera z kilkoma aplikacjami działającymi w tle - takimi jak np
> antywirus?)?

Witam,

Widze kolega kolekcjoner najlepszych i najszybszych technologii ;)
Juz kilka osob obiektywnie odradza Ci wydawania tyle szmalu, to i ja nie
bede gorszy!

Reasumujac... bierz AMD Barton 2500+ albo cos zblizonego + tania plyte
AsRock za 150 PLN (tutaj moze przesadzilem, ale zlozylem juz kilka
komputerow i naprawde firma nie odstaje od plyt renomowanych producentow
za 500-600 PLN), i mozesz reszte schowac na konto, aby moc za 2 lata
kupic przestarzala pewnie juz wtedy platforme 128-bitowa ;)

Pozdrowki!
Yabadu