Re: 6800 brac czy nie?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 01:17:46 MET DST

Lukasz Ledochowski wrote:

> Raczej nie. Najlepsze konstrukcje to takie na których bazie można przez
> dłuższy czas produkować karty. Zauważ jak mało wysiłku włożyło ATI na
> zrobienie karty, która wydajnością w żaden sposób nie odbiega od
> konkurencji.

Roznie to w testach bywa, poki nie bylo NV40 to Ati 'wymiatalo', jednak
widac, ze w nV cos tam sie nameczyli i moim zdaniem maja wysmienita
konstrukcje - bardzo elastyczna, ot chocby wspomniany tryb SLI, czy nawet
to, ze udalo sie w wersji 6800 odblokowac brakujace 4 potoki.

> Technologicznie może jest do tyłu, ale np. FarCry, który
> miał udowodnić wraz z patchem 1.2 swoją technologiczną przewage, nie
> udowodnił nic. Dodane optymalizacje działają także na ATI.

No wlasnie moim zdaniem to jest to, o czym pisalem na poczatku - nie ma
narazie dedykowanych produkcji dla SM 3.0. Poza tym jak dla mnie malo
przekonywujace jest opieranie sie wylacznie na jednym produkcjie. Tak na
serio specyfikacja jest bardzo ciekawa, glownie z powodu mozliwosci
pisania dluzszych programow cieniujacych, skokow, petli, itd.

Pozyjemy zobaczymy. Jak narazie dla mnie nV swoja nowa karta bardzo sie
popisalo - pokazali, ze nawet po takiej wpadzie jak NV30 daja rade szybko
to naprawic.

--