Re: LCD - smuzenie

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 19:14:58 MET DST

Niejaki Sniper twierdzi jakoby:

> Już nie lubię tego programu. Wyszło mi, że na monitorze CRT
> Samsung SyncMaster 700 IFT mam ze 3x większe smużenie niż na LCD
> Belinea 101570 :)

A oczywiście :>
W skrajnych przypadkach smużenie ekranu CRT może sięgać 250ms :>
Cały pic polega na tym, że smużenie w CRT ma charakter logarytmiczny (w
LCD liniowy), przez co jest dużo mniej odczuwalne.
Na www.mva.pl był kiedyś na ten temat artykuł :)

> Zrobiłem też test na Eizo FlexScan L375. O ile do tej pory monitor
> wydawał mi się świetny, to po tym programie przeżyłem prawdziwą
> załamkę.

Wiesz, test takim programem również zależy od ustawień monitora i humoru
(stykanie się smug jest sprawą wielce dyskusyjną :>)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//