Re: LCD - smuzenie

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 17:00:38 MET DST

Wojciech Michalczuk napisał:

> Pixel Persistence Analyzer

Już nie lubię tego programu. Wyszło mi, że na monitorze CRT
Samsung SyncMaster 700 IFT mam ze 3x większe smużenie niż na LCD
Belinea 101570 :)

Zrobiłem też test na Eizo FlexScan L375. O ile do tej pory monitor
wydawał mi się świetny, to po tym programie przeżyłem prawdziwą
załamkę. Chyba nie jest dobrym pomysłem testowanie monitorów przy
pomocy tego programu, bo można sobie tylko humor popsuć ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper