Re: zasilanie dysku z drugiego komputera?

Autor: Brodi <madmax81_at_interia.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 16:49:48 MET DST

> Mozesz sprecyzowac "docieral sie"?
> Tzn. troche podymilo, a potem przestalo? ;-)

hihihih
komp nie chciał się sam wyłączać , tzn zamykał się windows dyski stawały ale
zasilacz się nie wyłaczał AT . Po kilkunastu uruchomieniach problem znikł .
Chyba się pare tranzystorków w zasilaczu spaliło i już chodzi jak trzeba
:-))

Zresztą w kompie mam 5 wentylatorów do tego musiałem założyć z 5
rozgałężników do zasilania bo mam 4 urządzenia ATA a jak kumple wpadną to
czasem i 6 .