Re: chłodzenie wodne czy konwencjonalne co wybrać???

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 15:27:43 MET DST

"marcinek" <marcine_k@gazeta.pl> wrote in message
news:cevv0h$qm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
>
> co waszym zdaniem jest lepsze wodne czy konwencjonalne

Wodne - jest bardziej wydajne i cichsze

> mamy problem w wyborem chłodzenia
>
> zależy nam na ciszy i na wydajności takiego układu,
>
> chłodzony ma być procek, chipset, karta grafiki i 2 dyski, pamięć

Pompka EHEIM 1250 - 350zl, blok na procesor 120-130zl, chipset 60-80zl,
grafika 50-60zl, dyski 2x60zl, pamiec nie wiem z 30-40 za kosc i jeszcze
jakas chlodnica do tego.

> cena zestawu wodnego lub konwencjonalnego max 1000

Jak w jednym miejscu bedziesz kopowal, to dostaniesz napewno spory
rabat. Polecam google.
http://www.google.pl/search?q=%22ch%C5%82odzenie+wodne%22&ie=UTF-8&hl=pl&lr=

a do tego sprzetu nie kupuj z firmy CPC, bo do twojego sprzetu sie nie
nada.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl