Re: Duall channel

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 15:20:44 MET DST

LoChNeSs napisał:

> no wlasnie Panowie, ja tez slyszalem stad moj post :) Moze
> jednak znajdzie sie specu , ktory stwierdzi na 100%

Na 100% działa takie coś na Asus A7N8X Deluxe (przynajmniej u
mojego kumpla, gdzie w dualu chodzą 2 x 256 MB + 512).
Zresztą, nawet producent informuje o tym w manualu:

"NOTE: To enhance system performance, utilize dual-channel
feature when installing additional DIMMs. You may install
the DIMMs in the following sequence: Sockets 1 and 3 or
Sockets 2 and 3 or Sockets 1, 2 and 3."

Istnieje zatem duże prawdopodobieństwo, że na MSI K7N2 Delta L
również zadziała taki dual. Chociaż, jeśli wczytamy się w poniższy
fragment manuala do tej płyty:

"Please note that the system supports 128-bit dual channel DDR
when you install DDR modules on DIMM1 (purple slot) and DIMM3
(green slot), or DIMM2 (purple slot) and DIMM3 (green slot)."

to można mieć wątpliwości, czy w kombinacji DIMM1, DIMM2 i DIMM3
również zadziała.

Najlepiej jeśli sam sprawdzisz i dasz nam znać. Może pożyczyś od
kogoś na próbę dodatkową kostkę pamięci?

--
                        Pozdrawiam, Sniper