Re: Długotrwały problem

Autor: Psychotrop vel Grzesiek Lasocki <psychotrop_at_op.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 15:16:17 MET DST

Użytkownik "Madab" <omita@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cevssd$it8$1@atlantis.news.tpi.pl...

| Płyta główna FIC PA-20+ standart ATX, obsługuje standardy Ultra DMA/33,
USB,

oglądnij dokładnie kondensatory na płycie, czy nie są wyschnięte,
wystrzelone itd ....

| Ale mam 2 kostki pamieci, to dwie naraz nie mogły siąść. Kiedyś tak było,
że
| widział tylko jedną, to zamieniłem je miejscami i zobaczył dwie.
| Zatem, gdyby siadła jedna, czyli gdyby to była pamięć, to by sie uruchomił
| tą drugą.

nie do końca - często tak jest że jak jedna uwalona (bez względu na inne
kości w slotach) to też nie wstaje, albo bios się wydziera

| Hmm... muszę zatem przywieźć jakis stary odkurzacz :-)
| Taki z dmuchającą z tyłu rurką ;-)

spróbuj jeszcze powyciągać wszystkie bebechy (no może bez procka),
przeczyścić styki spirytusem (albo lepiej - spiryt zachowaj dla siebie na
imprezke, a kup "kontakt" - takie dziadostwo w spray'u w sklepie
elektronicznym), odkurzyć i zamontować ponownie (czasem też się nieraz
wysunie grafika, albo pamięć ze slotu i wtedy raz działa, a raz nie)

| Bardzo dziękuję za cenne podpowiedzi

proszę bardzo, ale czy cenne to się okaże :-)

--
Psychotrop vel Grzesiek Lasocki
psychotrop@op.pl