Re: Długotrwały problem

Autor: Madab <omita_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 14:20:54 MET DST

> napisz jaką masz kofiguracje.

Płyta główna FIC PA-20+ standart ATX, obsługuje standardy Ultra DMA/33, USB,
SDRAM
Procesor Intel Pentium 233 MMX
karta grafiki 4 MB ATI 3D Charger Rage II
karta dźwiekowa HS Soundboostar 16 bit 3D
RAM 128
CD ROM 32
Windows 98

> a syg. z biosa to - równomierny przerywany w nieskończoność to wywalona
> pamięć, albo kontroler pamięci (z tego co się oriętuję)

Tak, jak dobrze pamietam, to taki, dzis go specjalnie wyłącze, by jutro
zobaczyć.
Ale mam 2 kostki pamieci, to dwie naraz nie mogły siąść. Kiedyś tak było, że
widział tylko jedną, to zamieniłem je miejscami i zobaczył dwie.
Zatem, gdyby siadła jedna, czyli gdyby to była pamięć, to by sie uruchomił z
tą drugą.
Zresztą zaraz popróuję i je powyjmuję: po jednej i też dwie razem.
Wyjme też kartę grafiki i spróbuję uruchomić.
Zobaczę co będzie.

> 1 długi 2 krótkie to karta grafiki.
> spróbuj jescze wyjąć pamięć i przedmuchać gniazdo sprężonym powietrzem.

Hmm... muszę zatem przywieźć jakis stary odkurzacz :-)
Taki z dmuchającą z tyłu rurką ;-)
Bardzo dziękuję za cenne podpowiedzi
Serdecznie pozdrawiam
Arek Madański