Re: Drukowanie sieciowe - dziwny problem

Autor: h4sky <user_at_domain.invalid>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 14:20:52 MET DST

u nas było podobnie z hp lj 1000.

podłączona była do usb na komputerze. Poźniej ktoś przełączył na port
usb w monitorze (wbudowany koncentrator) i drukarka przestała działać.
Nawet kiedy usunęliśmy wszystkie połączenia i udostępniliśmy na nowo -
to przez koncentrator usb nie chciała iść.

Problem się rozwiązał gdy wróciliśmy do podłączenia pierwotnego -
bezpośrednio w komp i znów nowe udostępnianie.

może to?
---h4sky-