Drukowanie sieciowe - dziwny problem

Autor: Krzysiek <aggaz_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 08:24:26 MET DST

Mam drukarkę HP LJ 1010, którą udostępniam w sieci. Drukuje poprzez mój
komputer na niej jeszcze 3 użytkowników.
i od paru dni mam problem, bo żaden z tych komputerów nie może puścić
wydruku.Po puszczeniu wydruku nie ma żadnego komunikatu, objaw jest taki jakby
wydruk poszedł, a kolejka wydruku pokazuje Błąd drukowania bez żadnych
szczegółów.
Czy ktoś z aWas się zetknął z takim problemem. W moim dziale w zakładzie
sparaliżowana jest praca bo nie ma mozliwości drukowania.
Podobny problem mam z drukarką HP 1220. Tam jednak objaw jest trochę inny,
mianowicie zawiesza się OpenOffice przy niektówych dokumentach na wszystkich
komputerach korzystających z tej drukarki.
Ostatnio rozgryzałem problem tej drukarki i zainstalowałem sterowniki HP1220 u
siebie. oczywiście póxniej je usunąłem deinstalatorem drukarki, ale wydaje mi
się że od tej pory mam problem z drukarką HP 1010, chcociaż nie jestem tego
pewny czy to się stalo dokładnie od tego momentu.
Pomóżcie
Dzieki
Pozdrawiam