Re: ddr

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 23:27:43 MET DST

> Oczywiście ze nie testowalem takiej wspolpracy i jak napisalem wyjmowalem
> sdramy i jest tam taki dlugi ciag zworek tylko niewiem jak mam je
przestawic :

    Spoko, dasz radę. Ja tylko pierwszy element podważałem takim nożem do
tapet, a potem już palcami szło. One są połączone w takie odcinki, że jednym
spinasz chyba 5 zworek. Wszystkie zworki trzeba przepiąć - tak jak mówi
opis. Powinno być zaznaczone z boku: w jakiej pozycji obsługują DDR a w
jakiej SDR.

Powodzenia. Reksio