Re: Odtwarzanie filmów na starych komputerach.

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 23:12:13 MET DST

Dnia Thu, 5 Aug 2004 08:53:51 +0200, Saiko Kila napisał(a):

> Ja mam złe doświadczenia z linuksem (tzn. u mnie nic to nie pomogło) a
> komputer był troszkę mocniejszy. Najnowsze kodeki, które umożliwiły
> oglądanie nowszych filmów dość przycinały nawet starsze filmy, nie było za
> to problemów z synchronizacją itp. Spróbuj minimalnej dystrybucji (np. tego

ja mam SuSE 9.0 i nie mam żadnych złych doświadczeń - odtwarza mi
wszystko i co więcej to distro miało wbudowane sterowniki do Delty66 -
ALSA... co właściwie świadczy o tym, że jest to też system m.in.
dedykowany dla ludzi korzystających z multimediów (skoro są aż takie,
wydawałoby się zbędne moduły)... filmy, muzyka i inne bajery chodzą
jak złoto. Inna sprawa, że nad odpaleniem Radeona9200 siedziałem b.
długo. Jedyna kwestia, to dobranie distro i odpowiednia konfiguracja -
niezadowolenie może wynikać tylko z tego, że nie potrafiłeś (sam na
początku miałem problemy) właściwie tych programów, systemu
skonfigurować - fakt w linuksie to zżera czas.

> Movixa, ja go nie znam z praktyki) może coś to da, ściągnięcie dużo nie
> kosztuje a to mały plik. Na windowsach98 z nowszymi filmami IMO się nie da
> na sprzęcie z pierwszego postu, też próbowałem reinstalacji, czyszczenia
> sterów itp.

laptop z Celeronem 600 i Windowsem ME nie dawał rady z multimediami...
jak doładowałem Mandrake 9.0, to prócz większej stabilności zaczął
odtwarzać filmy (wcześniej się wieszał).

--
$nie ślij listów via e-mail$