Re: zasilanie dysku z drugiego komputera?

Autor: ArD <ardjeden_at_tlen.pl_wstaw_cyfre>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 22:38:39 MET DST

Dnia 8/5/2004 6:22 PM, Użytkownik miGlanz napisał:

> Czy możliwe jest jesli do jednego komputera podłączę dysk
> ale już zasilanie dostarczę mu z drugiego
Robiłem cos takiego kilka razy ale na krótko, kilka godzin.
Raz padł mi system i cdrom w kompie odmówił posłuszeństwa. Nie chciało
mi się zamieniać stacji i dysków. Postawiłem kopy obok siebie. Z kompa
A) kable ata podpiąłem do kompa B). Ale zasilanie cdrom i dysku w B)
szło z jego zasilacza.

PS jeśli opis jest nieczytelny zrobię rysunek. :)

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!