Re: Radeon 9550 - 3 pytania

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 22:38:53 MET DST

> IMHO jeżeli nie chcesz wydać więcej niż 350 zł to bierz HISa lub
> Gigabyte (jeżeli jesteś maniakiem ciszy). HIS ci się lepiej podkręci,
> za to z Gigabyte będzie ciszej (ale drożej)

A sa jakies roznice w jakosci obrazu? (chodzi mi o filmy)

Mam jednak teraz troche inne pytanie. Wlasnie czytalem watek, w ktorym bylo
cos o PCI Express. Postanowilem poszukac co to wlasciwie jest.- trafilem na
strone: http://www.benchmark.pl/artykuly/technika/PCI_Express/strona-1.html

Cytuje "O ile specyfikacja PCI jest "otwarta" i pozwala na instalacje
starszych kart w nowych gniazdach (trzeba tylko przystosować karty do
odpowiedniego napięcia zasilania, co jednak nie stanowiło żadnego problemu)
to AGP jest już mniej elastyczna i nowych kart zaprojektowanych dla złączy
4x i 8x, niestety nie można instalować w gniazdach obsługujących tryb x1 i
x2 (i vice versa)."

Mam plyte osblugujaca tylko AGP 4x - czy bez przeszkod mozna wlozyc do nich
wspomnianego radeona (ktory wykorzystuje AGP 8x)? - pytam zeby sie upewnic.

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl