Re: Obraz drzy

Autor: Marek Szustak <l30n_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 14:44:17 MET DST

> u mnie też czasem drży... podejrzewam, że za ścianą sąsiad ma
> mikrofalówkę;)

Owszem mozliwe. Ale to niekoniecznie musi byc mikrofala. Wystarczy jakies
wieksze
obciazenie na tej samej fazie co masz podlaczony komp (przydaje sie wtedy
porzadne uziemienie do niego) np. terma. Degausem niewiele wtedy mozna
poradzic.
U mnie zaobserwowalem ze przy wyzszej czestotliwosci odswiezaania (niestety
mniejsza rozdzielczosc) efekt jest mniej widoczny. Zniknal mi dopiero jak
sobie
odpowiednie kondensatorki w monitorze wymienilem na wiekszej pojemnosci -
zminiejszyly sie wplywy sieci :) Ale to zalezy od modelu...
Ale skoro u ciebie objaw pojawil sie po upadku to zapewne zimny lut (ew.
peknieta
plyta)...